Kinnisvara haldusteenus ja raamatupidamise teenus nii eraisikutele, korteriühistutele kui firmadel on meie kinnisvara haldusfirma põhitegevus.
Kinnisvara haldusteenus
Kinnisvara füüsilise, juriidilise ja majandusliku säilitamisega seotud tegevuste organiseerimine
- Tehnosüsteemide hoolduse ja kontrolli
korraldamine ning sõlmitud tehnohoolduslepingute täitmise järelvalve; - Kinnisvaraobjekti dokumentatsiooni süstematiseerimine,
korrashoid ja arhiveerimine; - Objekti omanike omavahelise suhete ja
informatsiooni liikumise korraldamine; - Objekti korrashoiuga seotud sihtide ja eesmärkide püstitamine;
- Majanduskava koostamine järgnevateks perioodideks ning selle täitmise jälgimine;
- Üldkoosoleku ja juhatuse koosolekute korraldamine ja läbiviimine;
- Korteriomanike jooksvate küsimuste lahendamine;
- Näitude võtmine ja edastamine kommunaalteenuste tarnijatele;
- Heakorratööde korraldamine ja järelvalve kinnisvaraobjektil;
- Ehitus- ja remonditööde korraldamine;
- Korteriühistute moodustamine;
- Korteriühistu põhikirja ja korteriühistu kodukorra koostamine.
Raamatupidamise teenus
Pearaamatu, päevaraamatu, käibeandmiku ja kuuaruannete (bilanss ja tulemiaruanne) koostamine
- Põhivara kulumi arvestamine
- Laenude arvestamine
- Igakuine kuluarvete, kommunaalarvete koostamine ja edastamine elanikele
- Kuluarvestuse analüüs ühistu juhatusele
- Võlgade ja viiviste arvestamine
- Otsekorralduste koostamine ja internetipanka edastamine
- Palgaarvestus ja palgamaksude arvestamine
- Maksude deklareerimine e-maksuametis
- Majandusaasta aruande koostamine
Kõikide teenuseosade kohta teeme TASUTA konsultatsiooni ja kliendituge