Raamatupidamine

Korteriühistu raamatupidamine võib osutuda väga töömahukaks ja keerukaks ning igal ühistul on omad eripärad, mistõttu kulude jaotamine on enamasti keerulisem kui lihtsalt summade jaotamine vastavalt korterite arvule. Enamlevinud jaotamise viisid ühiselt kasutatavate teenuste puhul on kulude jagamine korterite vahel proportsionaalselt, vastavalt eluruumi pindalale või võetakse aluseks elanike arv. Ülevaate meie nägemusest, kuidas kulusid jagada leiad sellest postitusest

Korteriühistu raamatupidamine

Korteriühistud on väga erineva suurusega, alates mõnest korterist kuni mõnesaja korterini majas. Neil kõigil on aga ühine tegur: iga kuu tekkivad kommunaalteenuste kulud (elekter, küte,vesi jne), mis vajavad jagamist erinevate korterite vahel. Jooksvalt tekkivate kulude üle arvepidamine ja arvete koostamine on ühistu üks tähtsamaid ülesandeid, mis võtab parasjagu aega. Mida suurem on korteriühistu, seda rohkem aega tihtilugu ka kulub.

Mõistlik on kaasata professionaalne raamatupidaja, sellega väldid tihtipeale hilisemaid võimalikke probleeme.

Korteriühistu raamatupidamine saab tehtud korto.ee süsteemi abil. Sellega koos saame ka väga tõhusa suhtlusplatvormi ning koha, kus hoida kõiki vajaminevaid dokumente.

Võta meiega ühendust, et vastastikuseid ootuseid arutada, sest ühte hinda kõigile ei ole võimalik teha.