Korteriühistu raamatupidamine võib osutuda väga töömahukaks ja keerukaks. Igal ühistul on omad eripärad, mistõttu kulude jaotamine on enamasti keerulisem, kui lihtsalt summade jaotamine vastavalt korterite arvule. Ülevaate meie nägemusest, kuidas kulusid jagada leiad sellest postitusest.
Korteriühistud on väga erineva suurusega, alates mõnest korterist kuni mõnesaja korterini. Neil kõigil on aga ühine tegur: iga kuu tekkivad kommunaalteenuste kulud (elekter, küte,vesi jne), mis vajavad jagamist erinevate korterite vahel.
Jooksvalt tekkivate kulude üle arvepidamine ja arvete koostamine on ühistu üks tähtsamaid ülesandeid, mis võtab parasjagu aega. Mida suurem on korteriühistu, seda rohkem aega ka kulub.
Kaasates meid, kes me omame oskusi ja kogemust, väldid hilisemaid võimalikke probleeme, nagu näiteks valesti arvestatud kogumisfondid.
Kasutame korteriühistu raamatupidamise teostamiseks korto.ee süsteemi. Sellega koos saame ka väga tõhusa suhtlusplatvormi ning koha, kus hoida kõiki vajaminevaid dokumente.