Arrak Halduse 2020. a. klientide rahulolu uuring

Arrak Halduse kliendirahulolu on kõrge

Oleme oma eesmärgiks seadnud kõrge kliendirahulolu ja selles osas me allahindlust ei soovi teha. See tähendab, et tahame olla kliendi jaoks lähedal just siis, kui seda on vaja. Püüame reageerida ja lahendada mured kiiresti ning luua isikliku suhte- sest läbi selle saame aidata oma klienti pikaajaliselt, parimal viisil ning pakkuda kõrget väärtust läbi usalduse. Arrak Halduse klientide rahuloluuuring on oluline tööriist saavutamaks eesmärke. Nii on meil võimalus saada paremat ülevaadet klientide ootustest ja teenuste tänasest toimimisest.

Tagasiside kogumise eesmärgiks oli saada aru, kas me liigume õiges suunas, kas me oleme oma eesmärgi kliendi jaoks täitnud ning kas klientidel on mingeid ootusi, mida me pole osanud märgata. Tagasiside tulemuste pinnal võime tõdeda: jah, meie kliendid on rahul ning me vastame nende ootustele. Me lubame hoida usalduslikku ja asjatundliku joont oma tegemistes ka edaspidi.

Mina omaltpoolt tänan meie kliente, partnereid eelmise aasta eest ja loodan, et ka edaspidi vastame klientide ootustele ning loome neile väärtust.
Läbi klientidega koos käidud teekonna oleme õppinud ja arenenud palju. Soovin, et üksteise jätkuv väärtustamine kannaks meie tegevusi ka edaspidi. Koos oleme tugevamad.

Et uuring oleks anonüümne ja kallutamata viis kliendiuuringu läbi Kliendikesksuse arendus OÜ. Altpoolt leiad ka täieliku tagasiside raporti.

Aitäh,

Mika Arrak